Lekker smekker ?! + konkurranse

Tja…..jeg vet ikke jeg….lekker…..veeeel…minner heller litt om noen bikinier vi brukte på det glade 80-tall. De der vettu som  var sånn «one size» og skulle passe absolutt ALLE! Jeg vil helst ikke kjennes ved å ha hatt en sånn!

Nei, jeg får putte snuppa inni….det er hun som har ønsket seg denne og jeg vet hun gleder seg veldig til den skal bli ferdig;

Se der ja….det var jo noe ganske annet….ser vel fremdeles ikke at jeg har økt og minket maskeantall underveis for at det skal være plass til hofter og byste….men denne kan hun trygt vokse i, for å si det sånn!

Kan vel tenke meg at halsen kommer til å sige noe etterhvert, men deilig tror jeg den er uansett.

Så litt fakta: Mønsteret er hentet fra SandnesGarn, ung mix, tema 18 og heter «tunika med høg hals». Denne utgaven er i str xs og er strikket med en pinnestr. lavere enn angitt i mønsteret, altså nr 3, 5 og 4. Armene er strikket 2 cm lengre en hva mønsteret angir….Snuppa ville hatt dem enda lengre. Garnet er Kitten mohair, og vi kjører lilla……fordi vi simpelten liker farger!

KONKURRANSE:

Hvor mange nøster har jeg brukt på denne herligheten?

A:  3 nøster og bittelitt av det 4.

B: 4 nøster og bittelitt av det 5.

C: 6 nøster og bittelitt av det 7.

Legg igjen noen ord om hva du vil, svar på oppgaven, et godt minne fra 80-tallet eller noe annet gøy innen onsdag kl 12.00. Da trekkes 2 vinnere som får en overraskelse i posten.

1. vinner som har riktig svar på konkurransen

1.vinner som beskriver noe typisk fra 80-tallet som får meg til å le….trenger ikke være mange ord. Eks: bikini- one size!

PS! legg også igjen et hint om favorittsjokolade, så jeg vet hva jeg skal overraske deg med 😉

Kjersti

11 responses to “Lekker smekker ?! + konkurranse

  1. aaah, så flott den var!!!

    jeg tipper alternativ C…..
    -og så husker jeg at jeg var en av de aller aller første som fikk sykkelhjelm i klassen, av type -isopor, rosa sådan, fasong som et eggeskall………kan tro jeg var fiiiiiiiin…. -not…..prøvde jeg iherdig å bevisst ødelegge den tror du?….ehm, -skyldig!

    ha en fin fin dag/kveld videre..
    *klem*

  2. Knallfine 🙂
    Eg tror faktisk atte det e svaralterativ B 🙂
    Et minne fra 80 – tallet…….ein rosa kropp som ikkje heilt visste om solkrem…..
    Når det gjelde sjokoladen må det ver firkløver 🙂
    Ha ei glitrande uga 🙂 🙂
    Klem fra meg til deg

  3. linda stoveland

    Jeg tipper alternativ c 🙂
    Ehh…Body.. ;o) stratos.
    Denne var virkelig stilig Kjersti :o)

  4. Tippper alternativ a. Garnet er veldig drøyt, husker jeg. Fra 80 tallet. Ja da var jeg faktisk gift. Flyttet til Hogganvik og var «nabo» til Elisabeth, og husker faktisk jenta med hjelm som alltid smilte og sa hei. Bikini, nei brukte mye bh og adidasshorts. Bikini var på stranda. Elsker firkløver.

  5. å,som jeg savner snuppa når jeg ser rykende ferskt bilde av henne!hils og si at hun er lekker!og du er jammen produktiv og flink!
    jeg tipper alternativ b.
    finn frem onkel jk’s konfirmasjonsbilde,så har du noe å le av fra 80-tallet.hvem savner ikke den sveisen?;)
    savner dere masse alle fire!!!

  6. Hei tipper også b 🙂

  7. Konkurransen er jo over men ville bare si at jeg synes at den kjolegenseren var kjempelekker!!!! Når bare noen kiloer har tatt seg en varig ferie så ser jeg ikke bort fra at jeg kunne funnet på å strikke en slik til meg selv hvis jeg fikk ånden over meg:-)) Så det så!!

Legg igjen en kommentar

