Spennende trekning!

 

Del 1: Kitten mohair er veldig drøyt, men ikke drøyt nok til at alternativ A var riktig…..altså var det de som har svart alternativ B som blir med i den første trekningen:

Det var hele 3 riktige svar……og jo færre å trekke blant, jo større vinnersjanse for de som er med.

Og vinneren er ……trommevirvel………..TADA:

Gratulerer Louise, gi meg adressen din og hvilke sjokolade som er din favoritt på mail, så kommer den i posten før du vet ordet av det.

Del 2: Jeg ler meg skakk….de der hjelmene Elisabeth, de var ikke bare stygge, de var ubekvemme og jeg er jammen ikke så sikker på om de hjalp stort….Anne Marit: du og meg har samme hud, så vi var vel begge like rosa….Unni: Husker at det var moderne for husmødre med bikini og adidas shorts…forstå den som kan. …..Linda: bodyen hadde jeg helt glemt….jeg må le, som jeg styrte med de der, men synes jo de var «dødsfine»…… tante mia: Den sveisen er ubetalelig….skikkelig Mac Gyver med ekstra krøll….kan det bli bedre? ( sorry at vi ler på din bekostning JK, men vi er glad i deg altså)

Må jo si at jeg hadde regnet med at BALL-genseren, høy pannelugg, skulderputer og tennissokker også skulle bli nevnt, men har ledd godt når jeg mimrer over de tingene som er nevnt…..alle disse 5 bidragene er med i trekningen:

 Og vinneren er ………………….nok en trommevirvel…. TADA:

Gratulerer Anne Marit, en firkløver er på vei i posten så snart jeg får adressen din.

Mailen min er både for vinnerne av kunkuransen og andre om de vil: stovelandkjersti@gmail.com

Ønsker alle en elefantastisk dag, takker for bidrag og kjenner at jeg elsker å få kommentarer av alle slag!

Kjersti

3 responses to “Spennende trekning!

  1. grattis til vinnerne….artig liten greie dette her Kjersti….. :o)

  2. Takk for koselig, lang kommentar…bare hyggelig at du skriver mye! Klær kan være migreneframkallende, det har jeg også opplevd. Men aldri våget å si i fra..Hehe. har nok sluppet greit unna tannlegebesøket hva farge gjelder, nokså normal. Men vondt! Ha en god helg!

  3. Kan tro den sjokoladen va goe, som lå i min postkasse i går. Tusen takk 🙂

Legg igjen en kommentar

