Rettetang, ståltråd og en ape

Ser man på navnet på bloggen min, skjønner man at jeg har et forhold til Pippi  Langstrømpe. Det var et godt forhold, sålenge hun var på tv og jeg kunne se på……så ble det litt mer anstrengt når det til enhver tid ble poengtert og til tider konstatert at jeg faktisk var Pippi Langstrømpe……Nå, derimot er forholdet veldig godt og jeg digger våre likheter…..og da jeg ryddet i noen gamle saker og fant dette bildet, skjønner jeg jo veldig godt at det var lett å se likheter!

 

Ei rettetang i luggen, litt ståltråd i flettene og en ape på skuldra……er ikke langt unna da?

Ha en tjolahoppsansagod dag!

Kjersti

6 responses to “Rettetang, ståltråd og en ape

  1. ..absolutt likhet!!! 🙂 Morsomt!

  2. Absolutt! Husker jeg var så innmari misunnelig på de som hadde fregner, siden det var noe av det peneste jeg visste. Jeg har bare fregner på hendene, og det slo ikke like godt an.

  3. åh søte du!
    ja, du var nok en smule lik, og siden jeg synes Pippi er en evig optimistisk jente, så vet jeg også at du er der…. *klem*

  4. Så herlig Kjersti:-)) Og for en fantastisk farge på håret!!!!! Var sikkert ikke alltid like kjekt å ha så rødt hår i barneårene, men jeg har faktisk alltid ønsket meg det. Synes det er nyyyydelig!!!
    Du er jo mye mørkere nå, men for all del, veldig fin farge nå også:) Nå er det jo kastanjefarget er det ikke det det heter?? og det skal jo være veldig flott det også.
    Ønsker deg en riktig fin kveld fru langstrømpe!!!

  5. Kjempe koseligt bilde 🙂

  6. Se det se det – ja, nå har eg ledd litt av bildet. Fantastisk – og det besta e jo at det ligne, du va ikkje langt i fra der 🙂

Legg igjen en kommentar

