Med masse kjærlighet og gode tanker

Nå er jeg helt klar jeg……teppet er ferdig, og sendt med posten til Langtvekkistan….ja, så nå sitter jeg her og tvinner tommeltotter og venter på at babyen skal bli født…..håper bare Posten/Bring gjør jobben sin (for det har jeg faktisk betalt endel for at de skal gjøre) og får brakt teppet trygt fram.

Teppet måler 81 X 81 cm ( den vordende far er noe bekymret for at det ikke er stort nok – da det vistnok er en stor baby i vente), det er 49 ruter som er heklet med Dale babyull på heklenål nr. 2. 7 runder pr. rute. Rundt kanten har jeg først 1runde grå, 1 med  hvit, 2 med isblå og tilslutt 3 med grå……en runde med fastmasker slang jeg på for å få en litt finere kant. Det gikk med ca 120 g hvitt, 155 g isblå og 200 g grå.

Jeg har brukt tre forskjellige ruter for å få litt variasjon, som vist på bildet.

Teppet er laget med masse kjærlighet og gode tanker til den som skal bruke det…..så får vi håpe babygutten liker det da:)

Kjersti

4 responses to “Med masse kjærlighet og gode tanker

  1. Det er aldeles nyydelig! Gleder meg til å ta det i bruk. Vi får satse på at det kommer frem før babyen, så jeg kan få det med på sykehuset (som er det kaldeste stedet jeg har opplevd i dette landet). Og tusen takk for praten! Det er godt med oppdatering og skravling 🙂

  2. du verden dette er jo bare helt nyyyyydelig! for neon flotte farger…. Du er virkelig kjempeflink og heldige de som får ta denne herligheten i bruk til sin egen herlighet….
    -ha en fin fin lørdag og du og dine herligheter

Legg igjen en kommentar

