The things we do for love

Fru Langstrømpes mann har en fantastisk arbeidsplass…..ja, på mange vis. De har et godt arbeidsmiljø og de liker å gjøre litt gøye ting. På lørdag står «blåtur» på programmet og temaet er «HIPPIE». Jada, og her gjøres ikke ting halvveis……….. mannen har latt sjegget gro i snart 4 uker og Fru Langstrømpe må bare sette igang med bekledningen: (noe hun i ren Hippiestil gjør av love and peace selvfølgelig)

Denne dongeribuksa hadde krympet i skapet………helt supert til hippiebukse- det skal jo være trangt oventil……….og har nå fått sydd inn ekstra vidde fra knærne og ned. Fru Langstrømpe hekler iherdig på fargeglade «flower power» blomster, og Minien har sagt seg villig til å låne bort en langhåret parykk……….fortsettelse følger!

PEACE,  til dere alle!

Kjersti

9 responses to “The things we do for love

  1. Hoho! Imponerende om du får han til å stille i bloggen!

  2. kjære søte du!
    til høsten, en regnværsdag når gutta er i b.hagen så tar jeg taxus opp til deg, og har med meg litt te og sånn, og så er det strikke/hekleskole altså….. satt just til mannen og sa at til mine «luer» som jeg strikker skulle jeg hatt sånne hekleblomster på…hihi….og jeg er igrunn ganske lærevillig……men TTT…hihi….kanonflott, antar vi får se et bilde på lørdag også..hihi

    • Det høres da utrolig trivelig ut….gleder meg allerede jeg ;)….tjihi er ikke så vanskelig å glede skjønner du. Synes veldig om at du legger igjen noen ord altså 😉

  3. Jeg vil også gjerne se bilde! Takk for praten! Skal bli nydelig å se dere igjen!

    • Jobber med saken hva bilde angår, trenger nok litt bearbeiding, men med stort nok press fra den vide verden så kan det hende han bøyer av for presset. Koselig med prat, blir bare litt for sjeldent. Jeg kjenner at jeg nesten får vondt inni meg,sånn gleder jeg meg til å treffe dere og lille-nye-gullet!

  4. Heisan beibsan!

    Sååå BRA at du endelig får til å kommentere….Kan tenke meg du har vært litt kruttønne innimellom når du har prøvd som værst…hi…hi….

    Det er så inspirerende å se alt du lager ditt kreative vidunder av en kvinne!!

    Har så lyst til å prøve den buksedresse fra stoff og stil…
    Den dongeribuksa her med blomster blir råkule da 🙂
    Klærene mine fortsetter å krympe og krympe. Har ikke turt å veie meg etter berget..

    Du, grunnen til at jeg får mye kommentere er for at jeg har brukt myyyye tid på å kommentere selv. Altfor mye. Så det har blitt lite hvile og mye selvforskyldte smerter i nakken….må bare roe ned nå. Ikke lett når det er så MORRO!!

    Til helgen skal Frode og Frøya på kortur til Kristiansand.
    Det blir vell han og resten av mammaene 😉 Kan vell bli morro det…
    Sigurd og jeg skal roen hjemme.

    Så glad for at jeg ble kjent med deg. Kos dere på lørdag!

    • Å kjære nydelige du……i lige så, men altså KRUTTØNNE JEG…. jo det skal jeg hilse å si….og potte sur!
      Det er lett å bruke mye tid inne i blogglandia…jeg prøver å sette max tid….sånn som jeg gjør på ungene….men så orker jeg ikke så lenge om gangen heller da. Enig at det er utrolig gøy å blogge og gøy å få tilbakemeldinger! Kos deg med gullet i helga!

  5. Tilbaketråkk: Rullegenser 3 | Fru Langstrømpe

Legg igjen en kommentar

