Å jobbe på egenhånd

De siste dagene, vel faktisk nesten to ukene , har Fru Langstrømpe hatt mer energi enn hva vanlig er. HURRA…. Roper jeg, men er samtidig litt redd for om det varer, eventuelt hvor lenge det varer. Vel,så finner jeg på litt ‘vann over hodet’ ting………og da gjør jeg ting uten helt å tenke så veldig langt fram….idag har jeg egenhendig og helt alene klart å knekke fiberkabelen hjemme hos oss. Det betyr; ingen tv….ingen internet……ingen …..hustelefon og minus på budsjettet med minst kr 2000,-…..ja, og dette innlegget er skrevet på mobilen…..lurer på når sånne jobbe med fiberkabel menn har tid å komme?……….jeg trenger trøst….tanken var så god…..åsså rota jeg det til…….! Får strikke litt…blir vel bedre snart da……sålenge det ikke går en viktig fotballkamp på tv som mannen hadde tenkt å se;-)

One response to “Å jobbe på egenhånd

  1. Æsj, så kjedlig! Men sååå bra at du har mer energi da 🙂
    Husk å hvile når du ikke trenger det…er det ikke det DE sier 😉

    Jeg har vært litt laber i det siste, men sånn går no dagan…man vet aldri helt….smil…

    Go klæm herfra!

Legg igjen en kommentar

