Diverse %¤#%¤%#¤ senere

Det at en ulykke sjelden kommer alene har vi smertelig fått erfare i Fru Langstrømpes hus den siste uka. En liten rask oppussing/fornying av vår pittelille gang ble etterhvert en omfattende og dyr affære. Joda, jeg er klar over at sånne oppussingsprosjekt ofte blir dyrere enn man tror, men det får da være måte på.

Jepp, jeg klarte å knekke fiberkabelen(arg 1)…..skulle bare løsne boksen litt fra veggen for ikke å få maling på…og VIPS så var vi uten tv, fasttelefon og internett……Både LOS og og Otera måtte komme på besøk for å få fikset det(de tar rimelig høy timepris…(arg 2))…….men den stakkar routeren tålte ikke belastningen og tok kvelden….ut å kjøpe ny(arg 3). Det sies at når èn i ett gammelt ekteskap dør, så dør den andre ikke lenge etter av sorg og savn…..det gjorde telekoblingsdingseboksen vår også (arg 4) må vente på ny….heldigvis ingen kostnader på den (glede 1). Så etter 2 døgn uten tv….ungene og mannen ikke særlig fonøyd med mor….1 uke uten internett….2 t 45min  på telefon med Homebase…..1t17 min på telefon med LOS og minst 1000 turer opp og ned trappene mellom bokser, tv og det hele er jeg svett, trett, mer frynsete i nervene enn noen gang og en del 1000 lapper fattigere! …….Men nå har vi TV og internett(glede 2,3,4og 5)

Og dette:

……er blitt ryddet og fikset av Fru Langstrømpe alene og ser nå slik ut:

…….ok da, mannen har skrudd skap….men jeg har gjort alt det tekniske…..litt imponert av meg selv faktisk….når jeg ødelegger….så må jeg fikse…sånn er det!

Ha en teknisk problemfri dag alle!

Kjersti

2 responses to “Diverse %¤#%¤%#¤ senere

  1. ..men det ble jo bra til slutt? 🙂 Og det er jo det viktigste! tross alt…
    Ha en fin dag videre!

  2. Det er jo tross alt det viktigste….veldig enig i det….måtte bare «klage det av meg». Er ferdig nå……med gangen…..og klaginga!

Legg igjen en kommentar

