Calorimetry i fleng

Etter å ha vist dette pannebåndet for et par innlegg siden………

….fikk jeg mange positive tilbakemeldinger. Varmende for Fru Langstrømpe, setter virkelig pris på det! Ja, åsså var det flere som også hadde lyst på slik et pannebånd….veldig koselig! Så da har jeg drevet med det da, de siste ukene….å strikke pannebånd med knapp, eller Calorimetry om du heller vil det.

En hel bunke har det blitt! Og selv om jeg har sagt at de kan velge hvilken farge de vil, er det disse som har falt mest i smak!

Her også i vifteform! Alle har fått hjerteknapp, de fleste i tre, men det gikk tom på butikken så to har fått lilla perlemorsknapper. Og så har Fru Langstrømpe fått seg Labels, stas altså! Fortsatt strikket i Smart og på pinne 3.

Se det! Da var alle klappet og klare for levering! Takker for bestillingen og håper alle blir fornøyde og ikke minst varme på ørene i vinter!

Ha en aften fri for øresus!

Kjersti

8 responses to “Calorimetry i fleng

  1. Så stilig med egne labels! Og jeg skjønner godt at du har fått drøssevis med slike bestillinger! De er jo så fine!!! Nå er det noen veldig heldige mennesker rundt om i det ganske land! 🙂 Herlig!

  2. de er bare skjønne!
    snill og flink og bare skjønn, er du!

  3. Hei strikkedronninga!

    Nei, gubben visste ikke at jeg anskaffa meg den.
    Jeg kjøper meg så sjelden ting, at den syntes jeg
    at jeg fortjente bare for å føle meg litt fin 😉 hehe…

    Fin hælg te dæ! Klæm og klæm

  4. Denne har jeg også strikket – og fordelen med den er at den er varm og god uten at man får luesveis – et utbredt problem for oss som har «nordisk hår». Fin innpakning & fine merkelapper du har – lurt!
    Ha en fortsatt fin helg!

  5. Hei på deg 🙂 Kunne også gjerne tenke meg å strikke en slik en til min lille snuppe. Du har ikke en oversatt oppskrift til meg? Er bare utrolig fine 🙂 Lov å si nei altså 🙂 Klem

    • Jeg vet det er en link et sted til denne oppskriften på norsk…..jeg bare finner den ikke ;( . Skal gå litt grundigere til verks….så du kan få strikket til snuppa di!

  6. Hei igjen:) Da har jeg funnet oppskriften på norsk. Så nå er det bare å handle garn, og finne frem strikkepinnene 🙂 Klem

Legg igjen en kommentar

