Rullegenser 3

Vi skal i bursdag i dag, til niese som blir 3 fingre gammel. Hun skal få en rullegenser, akkurat som tvillingbrødrene fikk i juli.

Denne jenta er, ikke ulikt andre 3 åringer, veldig begeistret for rosa og lilla. Ja, så ble det lillatoner da, til henne – tanta er jo, ikke helt ukjent, glad i lilla hun også.

Tre forskjellige lillafarger ble det til lillegullet. En lys, en mørk og en melert.

Knapper har hun også fått……..ei skikkelig tulle frøken er det vi har med å gjøre, skjønner dere, ei nydeligskjønn ei!

Alle faktaopplysninger om garn, pinner, oppskrift, hvor knappene er fra osv osv er det samme som sist og det finner du her,  eneste forskjell er at denne er strikket i størrelse 4 år og  guttenes gensere er i 6 år.

Jeg har fått tydelig beskjed om at dette IKKE er noe gøy presang til en 3 åring, av mine barn….er jo forsåvidt enig i det, så derfor går turen til en lokal lekebutikk nå i formiddag for å supplere gaven.  Har sagt det før….sier det igjen «the things we do for love!»

Nå venter latter og glede i selskap!

God lørdag til dere!

Kjersti

12 responses to “Rullegenser 3

  1. den var helskjønn!

  2. Heldige frøkna! Kos dere i selskap da! Skulle gjerne vært der vi og:)

  3. Nydelig genser! 🙂

    Elsker knappene fra Snella og Petronella.
    Jeg snakket med Natscha for et par dager siden.
    Hun bor like nedi her, men flyttet faktisk i går. Vi kjenner hverandre fra ungdomsårene (har faktisk vært på gardeball sammen ;))
    Skulle legge ned butikken sin i Oslo fortalte hun, men regner meg at hun
    beholder nettbutikken sin. Det glemte jeg å spørre om da…
    Nei, hun skal helt sikkert beholde den. Skulle ikke slutte å produsere hverfall….

    Har akkurat fått beskjed av 8 åringen at bøker er kjedlige bursdagsgaver å. TENK om de tror HUN er like kjedelig som meg da. JEg som ønsker å gi bøker 😉 Det ble noggå attåt boka her også sist bursdag….hehe…

    I helga er jeg helt alene.
    Frode på jobb i usa en uke (har forøvrig fått bekjed om å kjøpte med UGGs til Frøya. Heldigvis har de andre modeller enn de som ikke holder oppe anklene…) Ungene i Moss hos svigers i helgen. Sigurd blir der ut uken (høstferie her) og Frøya skal være sammen med meg. Vi skal koooose oss!

    Kos dere på bursdag da!
    Smil og klemmer til gode deg!
    Siw

    • Det er av sine egne en skal høre det, er det ikke så! Håper ikke de har tenkt å legge ned knappeproduksjonen, de er jo så fantastiske! Kos deg i aleneheten, snuppa!

  4. Gratulerer med dagen til lillefrøken som skal få gave av dere! Og gensere kan en aldri få nok av 🙂

    • Tenker at den blir stasere etterhvert som gradestokken kryper nedover…..men i går var sprettballen ,hun fikk i tillegg til genser, mye mer interessant!

  5. Genser ER gøy gave. Det er bare Snupper som ikke vil synes det samme som mammaen sin noen år framover 😉

    Håper du har fått hvilt ut etter selskapet. Artig, men slitsomt med sånn.

    Snuppa mi reiste på høstferie i går og jeg måtte kjøre til toget litt sørover. Der oppdaget jeg en flott garnbutikk med hyggelige damer og halv pris på PT2. Ohhh lykke!

  6. Kjempefin genser 🙂 Og så herlige farger da du – jeg elsker lilla 😉 Så søt da…som blir tre fingre gammel ❤

    Ha ei flott uke – klem Siv

  7. Tilbaketråkk: På et “lurt” sted | Fru Langstrømpe

Legg igjen en kommentar

