Flere baggy luer

De falt i smak de baggy luene jeg hadde strikket……iallefall den ene varianten!Det kom inn flere forespørsler og ønsker……slikt smigrer jo selvfølgelig Fru Langstrømpe, så da ble det luestrikking i helga!

4 lue fikk jeg strikket…….og før jeg visste ordet av det, var det bare èn igjen…..vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den, skal den også få treknapper, kanskje ?

Opplysninger, om garn, pinner og mønster osv, osv finner du her.

Disse er gøye og raske å strikke, sitter godt på ørene og er visst overmåte moderne, har jeg fått beskjed om fra vitende og sikkert hold…..Snuppa, selvfølgelig!

Personlig sliter Fru Langstrømpe veldig med å finne en lue som er bra/fin/kul til henne…..kler liksom ikke helt lue jeg….men, igjen, det viktigste er vel å holde seg varm!?

Må bare si at det er utrolig hyggelig med kommentarene dere legger igjen, varmer et Langstrømpehjerte det!

Ha en luefin dag da, dere!

Kjersti

9 responses to “Flere baggy luer

  1. ooohhh,smelt vet du!
    smeeeelt!
    ❤❤❤

  2. Fiiiine luer og fiiiine bilder!
    kLÆM

  3. Veldig stilige luer! Skulle gjerne hatt en sånn:) Dynes du er god til å finne fine mønstre og kombinere nydelige farger og knapper! Gleder meg til vi en vakker dag har bruk for ull igjen og kan ønske oss ullgaver fra deg!
    La du forresten merke til at det var Pippi Langstrømpe vi så på lørdag? Frøkna mi digger nå Pippi! Vi har en film; Pippi på rømmen, og foreldrene er allerede litt lei etter å ha sett den 4-5 ganger (frøkna blir aldri lei), så kommer du over flere innspillinger, er det et hett julegavetips!
    Ha en fin dag!

    • Kult at hun like frk. Langstrømpe….så det ja og måtte smile litt av det. Julegaveønske er notert:). Takk for skryt…må jo innrømme at det gjør godt….hver gang!

  4. åååååh, sånn ønsker jeg av nissen til jul….eller kanskje jeg kan få mamma til å strikke sånn, hun kan jo all slags strikking….. har du oppskrift du deler også eller?
    kanonflotte disse var….

    • Jeg har skrevet ned garn og pinnebruk, samt henvist til oppskrifter jeg har plukket ideen fra i innlegget «baggy luer»….håper du kan bruke det!…….eller mamma da:)

  5. Tilbaketråkk: Rask og enkel hals og (nok ei) baggy lue | Fru Langstrømpe

Legg igjen en kommentar

