Når nettene blir (veeeeldig) lange…….

Nope….søvnen kommer ikke om kvelden hos Fru Langstrømpe for tiden, den kommer seeeeent på natten.  Du vet jo hva jeg gjør!? Hvis ikke kan du se her. Uansett, det fører da noe med seg! Det blir færre og færre som trenger å fryse på fingrene i vinter, og det er jo en bra ting!

Her er resultatet av manglende nattesøvn den siste halvannen uke:

Deilige duse brunfarger, et par gammelrosa og

en haug i størrelse «Mini» og «Opptil 3 år» i litt friskere farger.

Takker for alle som trofast og for første gang legger igjen kommentar…..varmer og jeg setter pris på det!

Legger meg nedpå litt jeg….og du, sov godt da, når kvelden kommer!

Kjersti

9 responses to “Når nettene blir (veeeeldig) lange…….

  1. Oj, oj, for en produksjon. Supre votter! Nå skal jeg tusle i seng.

  2. Du altså. Ikke rart du ikke får sove. Lyden av strikkepinner er vel i huset hele døgnet 😉

    Hørt om BK forresten?? 😀

  3. Jøss….skal si du er produktiv!!!
    Men trasig med denne søvnmangelen da!
    (Vet ALT om ikke å få sove..)
    Ha en fin kveld, og husk å skru klokka i kveld!

    KLem

    • Ja, har vært produktiv, men nå føler jeg at det også begynner å gå mot slutten…..har så utrolig lyst til å sove. Ligger du også våken? Hva finner du på da?
      Klem

  4. æsj.
    men du få tenke på alle dem du gleder ved natteproduktiviteten din!

    skjønne votter!!
    åhh..du altså..du får meg til å ville ha ALT du lager!!
    eplabutikk,next?!

    håper du får en rolig natt.. 🙂
    klem!

    • Ja, æsj…..(hvisker)tror det er i ferd med å snu…..men det tør jeg ikke si høyt, for da pleier det å slutte å virke!
      Du er så god til å skryte du WB…blir varm om hjertet!
      klem

  5. Så flotte tovede votter. Selger du? Har ei lita frøken som akkurat er fyllt to år. Skulle så gjerne hatt et par tovede votter til henne. Hun har så små hender så umulig å få tak i. Mvh Mette

Legg igjen en kommentar

