Sov i ro…….

….og godt natt

smil i søvnen min skatt!

Jeg gjør det….sover altså…..

og helt automatisk, som følge av det så smiler jeg også!

Eeeeendelig har jeg fått sove litt ordentlig. Ikke på dagen, ikke på ettermiddagen, men på natta….og gjerne 5-6 timer i strekk. I tre netter etterhverandre har jeg gjort  det. Det er nydelig og absolutt å anbefale.!

Er du avhengig av et fast antall timer søvn?

Har du faste rutiner før du legger deg?

Vrir og vrenger du deg til du ligger helt riktig, med puta sånn og dyna sånn før du kan sove,eller legger du hodet på puta og zzzzzzzz?

Planlegger en liten markering av besøkstallet som snart runder femsifret.

Det er fremdeles mulig å komme med forslag til hva du synes

dere som besøkere fortjener!

Ha en utspekulert lørdag!

Kjersti

6 responses to “Sov i ro…….

  1. Masse faste ritualer før leggetid her 😉

    Apropos jenta med rødt hår og fletter ; du har jo ikke sett datter mi, men hun er en Langstrømpe hun også 😀

  2. oh, yes. risting av dundyna, risting og modellering av dunputer (2), romstere romstere… osv. Søvn er viktig for meg… blir sur og tverr av for lite søvn, og så får jeg alltid hodeverk/migrene.

    Så godt at du jar fått deg noen gode netter! hurra!
    Måtte den kommende bli like god!

    klem!

  3. *har (ikke jar, for den forsto du nok ikke!)

  4. Så bra!
    Man trenger jo søvn, regelmessig og nok søvn. Jeg er så treig med å komme meg i seng ofte, og noen perioder sover jeg dårlig. Har så mange tanker, ideer og planer som kverner rundt i hodet.

    Hm, fortjener….? Votter?

  5. kanskje vi fortjener ei baggy lue?

    jeg trenger søvnen min ja, og blir like rasende inni meg hver gang småen våkner og trenger ett eller annet… Gleder meg til ungene blir store og vi kan sove en hel natt uten en lien kropp på tvers ved siden av meg, og en annen lien kropp som synes det er greit å være lys våken kl 02 på natta.

    så kanskje vi fortjener søvn?

  6. trenger MYE mer søvn enn jeg klarer å få snikt til meg i løpet av et døgn – DET er i alle flal sikkert…. akk sann….men men, *klem*

Legg igjen en kommentar

