Muffins fra «Malla»

Gode kollegaer er gull verd! Det kan vi vel alle være enige om!

Jeg har dessverre ingen for øyeblikket, siden jeg er langtidsbruker av NAV.

Men min mor har kollegaer, mange gode, snille og uunværlige!

Nokså naturlig så kjenner jo ikke jeg alle mine mors kollegaer, det ville vel vært litt rart, men så er det ei da! Hun liker ikke å stikke seg frem, få oppmerksomhet eller slikt, men det betyr vel ikke at hun ikke kan få litt sånn ekstra heder og ære?! Nå når det nærmer seg jul og allting!

Det har seg nemlig slik at nesten hver gang Fru Langstrømpe, Mannen, Snuppa og Minien tar turen vestover for å besøke Fru Langstrømpes familie så vanker det nok ferske bakevarer til hele helga. Deilige frokost brød og muffins er hennes spesialitet.  Jeg har ikke tatt bilder før og det har irritert meg litt.

Men denne helga «tok hun kaka». Fru Langstrømpes foreldre tok turen sørover og hva var med i bagasjen? Joda,  muffins fra «Malla»!

Det ble stor glede i huset og det var ikke bare et fat, men

to store fat! Deilig, nydelig og veldig greit så lenge jeg ikke hadde klart å bake noe selv til helga!

Tusen takk «Malla», du e goe!

Ha en god dag og ta vare på gode kollegaer!

Kjersti

5 responses to “Muffins fra «Malla»

  1. Snille Malla!
    Så godt at det finnes flike fine damer.
    Det fortjener du Kjersti!

    Klæm og klæm fra mæ

  2. Vet du, jeg er sikker på at du fortjener det …alt sammen :o)
    klem fra meg til deg…

  3. Anne Marit fra havet :)

    Gjett om jeg og har hatt glede av de gode kakene til Malla 🙂
    Slike mennesker er gode å ha ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

