Og vinnerne er……..

……….trommmevirvel……..

Nei, jeg skal jo slutte med de der prikkene, jeg liker dem ikke og vet ikke hvorfor jeg begynte på det. Så da en av kommentarene gikk på akkurat det der med de der……………….., ja, så ble det bestemt at det var over og ut. Takk for tilbakemeldinger fra dere alle. Det må jo sies at det er deilig med tilbakemeldinger og skryt. Vokser jo noen cm for hver gang, og det beste med det er at man vokser i selvtilliten og ikke i livvidde.

Jeg er kjempefornøyd! 58 lodd er blitt tatt, mange har linket og jeg har hatt masse besøk. Takknemlig og varm om hjertet skal Fru Langstrømpe nå foreta trekning på tre par tova votter i valgfri størrelse og farge.

Fikk du ikke tatt lodd? Kjipern altså, men du, det kommer nye muligheter og er ikke du en av de heldige vinnerne, ja, så kan du faktisk få bestille votter  – bare det at du må betale for dem da.

Nei, nå er det nok reklame og selvskryt her.

TREKNING

jeg har latt  Random.org gjøre trenkningen for meg og resultatet ble:

Første vinner er lodd nr. 40 og det ble tatt av:

Elin 

Andre vinner er lodd nr. 20 og ble tatt av :

Oddveig Flatebø Olsson

Tredje vinner er lodd nr. 37 og ble tatt av:

Klissi

Gratulerer, gratulerer!

Nå må dere bare gi meg beskjed, gjerne på mail stovelandkjersti@gmail.com, om  farge og hvilken størrelse dere vil har på vottene og så må jeg selvfølgelig få adressen de skal sendes til!

Til alle dere andre sender jeg en god og varmende klem!

Kjersti

6 responses to “Og vinnerne er……..

  1. Oj! Jeg er sjokkert! Og glad!

    Har akkurat publisert takkeinnlegg for at jeg vant en GA for noen dager siden, og jammen vinner jeg igjen. Og det på min brors bursdag.

    Tusen takk!!! Sender deg en mail med adressa.

    Vil gjerne ha votter til treåring med mørkegrå farge (fargen helt øverst til venstre på GA bildet).

    åååå haaaappy!!!

  2. Gratulere til de heldig vinnerne 🙂

  3. Gratulerer til de heldige, og snart varme, vinnerne.

    Og jeg er fæl til å bruke …… selv……som en tankestrek. På bloggen skriver jeg jo mer muntlig enn ellers og da blir de ….naturlig der hvor jeg ellers ville ha hevet øyenbryn, tatt en pause for å understreke poenget eller noe, he he.

  4. jeg også er fæl til å bruke …………….hihi
    gratulere til de heldige vinnerne……:o)

  5. Heisann! Tusen takk du! Jeg har visst veldig flaks for tiden! Hyggelig overraskelse å finne dette nå når jeg plutselig har internett igjen etter flyttingen :oDD

Legg igjen en kommentar

