60 + 12

Helga som gikk var fylt opp med feiring og fest for to fanstastiske jenter!

Snuppa , min eldste datter, ble født på samme dag som min mor. Denne helga ble det da altså 60 – års feiring og 12 – års feiring i skjønn forening.

Siden det var et rundt og litt stort tall for Fru Langstrømpes mor, har det vært en del aktivitet, hva gaver angår i det siste. Det gleder et morshjerte å se at småtuppene tar etter interessen for håndarbeid.

Her er det Minien som er i gang med sitt første krysstingprosjekt:Hun har bestemt farger og hvordan det skal være selv. Jeg har bare hjulpet henne med å få ting litt riktig plassert og tegnet inn bokstaver og hjertet.

Etter mange timer med iherdig jobbing, må jeg si at jeg er ganske så imponert og stolt mor. Synes resultatet ble flott, for ikke å snakke om budskapet!

Fru Langstrømpes mor elsker engler, så Snuppa satset på det!

Synes denne ble helt fantastisk. Det ble noen timers arbeid dette også, men hva gjør man vel ikke for mormødre?

Glorien var noe av det som tok lengst tid og vingene var det vanskeligste, mener Snuppa! Fint ble det til slutt iallefall, synes nå jeg!

Snuppa var litt skeptisk til om det kom til å bli noe oppmerksomhet til henne på dagen, siden mormor skulle ha åpent hus! Det viste seg at det skulle «dryppe» litt ekstra og uventede gaver på henne utover dagen, så alt i alt avsluttet vi med klisjeen: » alle var enige om at det hadde vært en fiiiiiiiiin dag!»

Nå «brenner» bursdagspengene i lomma og det veies for og imot hva de skal brukes til! Iallefall hos 12 – åringen 😉

Her skinner sola fra klar himmel, snøen glitrer og det er kaldt. Kanskje jeg skal ut å lufte meg litt?! Skal du?

Kjersti

7 responses to “60 + 12

  1. Gratulerer til begge jubilanter!!
    Så nydelige gaver de har laget!..tenker de ble godt mottatt;)
    Nyt uka videre, klem fra mæ;)

  2. Gratulerer!
    Dette var virkelig flotte gaver!!! Så flinke jenter, og så bra resultater! Kunne godt tenkt meg å fått sånne gaver jeg også, men kanskje jeg må bli mormor først. Er engelen funnet på selv, eller finnes det et mønster?
    Og JA – jeg skal ut på tur i vintersola. Må jo lufte bikkja… Og ta litt bilder, kanskje, med fare for å forfryse fingrene. God tur!

  3. Gratulerer så mye med mor+datter. Så flinke jenter du har!! Hanne

  4. Gratulerer til både mor og datter!!
    nydelige og kreative gaver! personlige gaver er de beste:)

  5. Gratulerer til mor og datter! (og niese, hihi) Superfine presanger!

  6. Utrolig flinke jenter du har må jeg si! Sånne gaver er jo det beste å få synes jeg. Har nettopp hatt 7årsdag her i huset, fin tid å ha bursdag på!

  7. Gratulerer til begge to 🙂

    Så flotte gaver snuppene laga til bestemora si – kan tenke meg hun ble glad, og ikke rart du er stolt av dem :-))

    Her laver snøen ned, og jeg har plan om å holde meg mest mulig inne i dag 😉 Må vel en tur på butikken bare 😛

    God helg – klem Siv

Legg igjen en kommentar

