Å å skulle vært hippie…….

Det er ikke til å stikke under en stol at jeg har kost meg litt med «hippifiseringen» av dongeribuksa og mannen min denne uka. Vi måtte prøve ut hele stasen i kveld for å se at alt var på plass……….og jeg tror vi kan si oss fornøyd med dette. Eller hva sier dere?

(Har hatt store problemer med å laste ned bilder ikveld….endten er det dataen…eller så er det meg……hmmmmm….Litt ergelig, for disse bildene kunne vært kule)

Synes han ble ganske så kul, selv om skjegget gjør at vi har gitt ham «godnattkyssnekt» hele uka.

Vi har prøvd å få med oss alt. Langt hår – for anledningen utlånt fra Minien-, pannebånd og diverse «flower power stæsj» har Fru Langstrømpe heklet og tegnet, skjorta er forøvrig også hennes. Vesten brukte Mannen i sine yngre dager, solbrillene er kjøpt på H&M og smykket på Glitter. Ja, det var det hele.

Da gjenstår bare å si to the whole world: PEACE & LOVE….people….PEACE & LOVE!

Kjersti

10 responses to “Å å skulle vært hippie…….

  1. Fantastisk! Du fikk ham til å stille på bilder! The things we do for love 🙂 Særs vakkert! Og imponerende skjeggvekst, husbonden her kunne spart u tre år uten at det hadde blitt så fyldig, hehe,

  2. Dette må man ta av seg hatten for! Dere har virkelig gjort det skikkelig! Tipper han er den mest gjennomførte hippiem på blåtur i dag. Bra jobba, Kjersti!- Både med utstyret og med å få han til å gå med det og stille på bilde:)

    • Jepp, vi er fornøyd……som jeg skrev tidligere- det nytter ikke å gjøre det halvveis når den barnehagen har blåtur. For to år siden vant han og «makkeren» prisen for beste kostyme, i fjor kunne han ikke være med……..så jeg venter spent på «resultatet» når han kommer hjem 🙂

  3. jo, der tror jeg du har full pakke!! herlig herlig

  4. Ja – eg har aldri vært mindre i tvil om koffår du gifta deg med den maen 😉

  5. Tilbaketråkk: Baggy herrelue | Fru Langstrømpe

Legg igjen en kommentar